Jump to content

Best Hellfish


damjan

Recommended Posts

sam to pomeni pohod še več kajterjev..in neznalcev ter nesreč....sori ni mi ušeč. pa tud ne bojo se pod ceno spuščal, saj bodo zajebal use druge proizvajalce.......pa v končni fazi na dolgi rok še sebe. pa še teh dobičkov ne bo, ki so danes..... poglej avtomobilize....kok misliš da dobi en VW od enga avta....10evrov!!!! pa od audija, kao fulll DOBIÈKONOSNO vozilo...1000evrov na enoto. zdaj pa se prašmo kam to pelje :?: :?:
Link to comment
Share on other sites

sam to pomeni pohod še več kajterjev..in neznalcev ter nesreč....sori ni mi ušeč. pa tud ne bojo se pod ceno spuščal, saj bodo zajebal use druge proizvajalce.......pa v končni fazi na dolgi rok še sebe. pa še teh dobičkov ne bo, ki so danes..... poglej avtomobilize....kok misliš da dobi en VW od enga avta....10evrov!!!! pa od audija, kao fulll DOBIÈKONOSNO vozilo...1000evrov na enoto. zdaj pa se prašmo kam to pelje :?: :?:

 

razvoja sporta in s tem siritve se ne da ustavit, in zakaj bi? vazno je, da se oprema uporablja pravilno, v prvi vrsti morajo dealerji za to poskrbet, pol pa sole, in nenazadnje vsak sam po svoji vesti... do nesrec bo pa na zalost vedno prihajal, saj jo ne skupijo le novinci zacetniki, ampak tud profiji....

 

kar se pa cen tice, ja ja to je pa generalni problem pri vsaki trgovini pri nas; zakaj bi prodajal sosed ce lahko jaz, pa na koncu ne bo noben zasluzu...

 

lp

Link to comment
Share on other sites

sej vem miran, ravn to mislim.....pač sej ne da se služi mastne denarje, sam konkurenca se dela in manjša cene..logično in dobro za uporanike...sam pač nekje je treba tud od nečesa živet kajne. to sm mislu.in met denar za nemoten razvoj in tao nam dat še boljše izdelke...kateri zavisijo od količine denarja porabljenega za razvoj...

nesreče pa, hmm no ja marsikdo (tud na forumu) je prepozno spoznal d aje šu SAM predaleč in jo skupil in ma zajebano sezono in več je potencialno lahko takih. profiji pa ..hmmmm verjamem in vem ..tud v F1 so nesreče in vedno bodo...del sporta pač. in tud v vsakdanjem prometu poka...a tuki je ponavad vzrok iste narave kot pri začetniku...nepoznavanje razmer, oz opreme in neizkušenost. ...pač tak je svet..obrnil g apa s tem postom ne bomo..verjamem. LP

Link to comment
Share on other sites

hmm, nekje sem zasledil, da je proizvodna cena za en kajt 100$ (za "stare-nevesoljske" kajte).

ne razumem, kako lahko pisete, da proizvajalci "od nečesa morajo zivet"?? po moje prav lepo zivijo od $$$ in to od mucho $$$.

http://fksa.org/viewtopic.php?t=661&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= :wink:

 

kar pa se hellfisha tice, pa zgleda obetavno, ceprav..da si "powered" v 5-8 vozlih :lol: no ja, pocakajmo...

Link to comment
Share on other sites

Mihac, se strinjam. Sicer ne poznam točnih številk je pa dejstvo da je večina robe narejene (sešite, sestavljene) na kitajskem in njej bližnjih deželah kjer pa folk dela glih da ne za šalco riža ... in če bi bili dobički zares tko majhni zloo dvomem da bi se folk oz. firme s tem sploh ukvarjale... Nasplošno mam občutek da so cene vse extremne opreme (kajtanje,surfanje, bordanje, skatanje...) pošteno navite... sej je res da so uporabljeni najbolši materiali, velik keša v razvoju.... ampak še vseeno plačujemo blagovne znamke oz. imið teh znamk.
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, fantje in dekleta...

 

Imel sem priložnost slišat ozadje in poslovno strategijo BEST -a. Njegov lastnik je nek multimilijonar, ki je zaslužil z nekim software -om mastne pare, in si je reku da bi še malo investiral v kiteboarding.

 

Kar se marketinga in poslovanja tiče, gre za nazoren primer dumpinga - torej počasno izčrpavanje konkurence (nizke cene z minimalnimi oz. negativnimi profiti). Zato ima BEST v nekaterih revijah (oz. državah) prepovedano oglaševanje - ostali proizvajalci so se namreč zbunili in rekli ali oglašujemo vsi mi ali pa samo Best.

 

To je kar se tega tiče. Zato se mi zdi karkoli od Best -a totalno sranje, ker na kratki rok že zgleda da bo potrošnik na boljšem zaradi nizke cene*, ampak na dolgi rok ciljajo na "karseda" monopolni položaj na trgu in s tem določanje cene (pri masi lahko seveda služijo tudi z minimalnim profitom).

 

Odločite se sami. Hellfish bi probal vozit, in če vidim da se pelem z mojo dokaj normalno dilo (139cm) na petih vozlih, si dam depilirat mednožje.

 

*čeprav to prinese tisto kar je napisal že Ted - ogromno butastih začetnikov ki ne vejo v kaj se spuščajo in gužvo kar tut men ni všeč.

 

@papabear: izdelava seveda ni draga, drag je razvoj! treba je ločit te zadeve.

Link to comment
Share on other sites

ne bom nč pameten, ker ta debata nikamor ne pele!!!

ampak sam tole: R&D dejte mi povedat kolk milijonov velikih, ogromnih dolarjev je Robbie dal da je pršu iz X2 do X3???

ne vem no, s tem da bomo tle nakladal ne bomo nč spremenil, pejmo rajš mal večkrat na vodo, ker je tam še najbolš :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dejmo se koncentrirat na sam zmaj in ne na firmo...

 

Èist tko s fizikalnega stališča bi mal pokomentiral njihove trditve: lastnosti, ki so jih navedli in jim je dokaj težko oporekati so: do 70% tanjše tube ter do 70% manjša teža. No upam, da se vsi strinjate z mano, da so to stvari, ki jih je ekstrmno enostavno preverit.

Sedaj pa poglejmo formulo za zračni upor nekega telesa:

 

F= r * A * c * v^2

 

V tej formuli pomenijo r gostoto zraka, A presek telesa gledano od spredaj, c koeficient zračnega upora in v^2 hitrost v m/s na kvadrat. Glede gostote zraka ni kaj dosti narediti, razen če se preseliš na jezero Titicaca, koeficient upora odvisen od oblike telesa in zmaji imajo že kar nekaj let zelo podobne oblike, torej tukaj tudi ni pričakovati nekega hudega napredka. Hitrost je pač hitrost, ampak tisti presek je pa zelo povezan s premerom sprednje tube, se vam ne zdi? Torej zmanjšamo presek tube za 70% in zmanjšali smo zračni upor zmaja za 70%. Prebrisano, kajne. Razlog zakaj tega niso naredili že prej je (tako Best, jaz nimam toliko podatkov, ampak se mi zdi upravičeno), da so običajni materjali prešibki, da bi vzdržali tovrstne sile - pri večjem preseku je namreč tudi večja trdnost celotnega telesa.

 

Èe se obrnem še na težo: uradni podatki kažejo na zelo zmanjšano težo zmaja pri isti velikosti. Èisto tako na palec, manjša teža pomeni, da zmaj rabi manj vetra, da sploh leti, ko pa leti igra teža v povezavi s hitrostjo samega zmaja tudi precejšno vlogo pri hitrosti zavijanja, letenja in tako dalje.

 

Aja pa še tisto o 5-8 vozlih je bilo rečeno za zmaj velikosti 25m, kar sem jaz čisto pripravljen verjeti, če lahko z "starim" zmajem iste velikosti recimo voziš pri 10 vozlih.

Link to comment
Share on other sites

boron, lepo si napisal...

 

ampak (vedno je ampak)! pomisli zakaj te kajt vleče? če me intuicija ne vara, je to ravno zaradi upora. zakaj bi potem za 70% manjši premer glavne tube imel nevemkakšen vpliv na odličen pull in povečan windrange "Hellfisha" - saj strmimo k temu da ima kajt čimveč upora, mar ne?

 

paradoksalno - mislim da ne. zakaj je manjši obseg tube tako kul? verjetno je razlog v lažjem premikanju po vetrovnem oknu (je bolj vodljiv), ker je bolj stabilen ker zrak bolj laminarno teče mimo njega , ampak tukej simulator v človeški glavi mal odpove pa je treba uporabt kšn program al pa v praksi sprobat, da vidimo če trditve držijo. kot sem rekel - kdor uvaža to zadevo v SLO, naj se javi!

 

kar se tiče teže - pa nimam kaj oporekat. tukaj govori fizika v prid lažjim kajtom - lažji je, v šibkejšem vetru bo letel.

 

kar se pa tiče trdnosti - je verjetno isto trd kot konvencionalni kajti (s tem mislim trdnost nosilne tube), ker je premer pač manjši. ne vem pa če so trši kajti po karakteristikah boljši...

 

skratka, dosegli so kar so hotl - da se o peklenski ribi govori... hehe!

Link to comment
Share on other sites

Kajt bo letel zarad profila, vlekel zarad sil, ki jih zgenerira profil. Upor (drag) kajtu, tako kot vsaki stvari, samo škodi. Idealno bi bilo da bi bil upor 0, vendar ni nikol. Pomanjšanje tube se ne odraža tolko, v smislu 70% manjša tuba, 70% manjši upor, kot pravijo... se pa poveča hitrost kajta...

 

Majo pa lahko manjše tube veze pri jellyf. in trdnosti kar se opazi na videu se mi zdi... zdi se mi precej nemiren...

 

boron, lepo si napisal...

 

ampak (vedno je ampak)! pomisli zakaj te kajt vleče? če me intuicija ne vara, je to ravno zaradi upora. zakaj bi potem za 70% manjši premer glavne tube imel nevemkakšen vpliv na odličen pull in povečan windrange "Hellfisha" - saj strmimo k temu da ima kajt čimveč upora, mar ne?

 

paradoksalno - mislim da ne. zakaj je manjši obseg tube tako kul? verjetno je razlog v lažjem premikanju po vetrovnem oknu (je bolj vodljiv), ker je bolj stabilen ker zrak bolj laminarno teče mimo njega , ampak tukej simulator v človeški glavi mal odpove pa je treba uporabt kšn program al pa v praksi sprobat, da vidimo če trditve držijo. kot sem rekel - kdor uvaža to zadevo v SLO, naj se javi!

 

kar se tiče teže - pa nimam kaj oporekat. tukaj govori fizika v prid lažjim kajtom - lažji je, v šibkejšem vetru bo letel.

 

kar se pa tiče trdnosti - je verjetno isto trd kot konvencionalni kajti (s tem mislim trdnost nosilne tube), ker je premer pač manjši. ne vem pa če so trši kajti po karakteristikah boljši...

 

skratka, dosegli so kar so hotl - da se o peklenski ribi govori... hehe!

Link to comment
Share on other sites

no sej če pogledaš formulo za upor, se vidi, da je hitrost na kvadrat, kar pomeni, da če namesto origainalnega A (presek) vstaviš A', ki ima presek 0.3 A, potem lahko hitrost povečaš na 1.8 prejšne hitrosti pri istem uporu. (koren(1/(0.3)))

 

Vzgon, ki je aerodinamična sila, nasante, ko veter teče čez profil zmaja in je proporcionalen hitrosti zraka čez ta profil. Torej, če uspeš povečati hitrost zraka okoli profila (ki je lahko zaradi vetra, ali pa zato, ker se zmaj giblje - to je t.i. navidezni veter), si hkrati povečal vzgon, kar je sila, ki nas pri kitanju vleče.

Še malo o uporu. Upor in vzgon sta neločljivo povezana, brez enega ni drugega, če hočeš vzgon, dobiš tudi upor in tukaj ni kaj narediti!! Èe ne bi bilo upora tudi ne bi bilo vzgona, tega se je treba zavedati. Se pa da vplivati na razmerje med tema dvema in to je v bistvu smisel razvoja kitov, letal, formul, itd. Na razmerje v glavnem vplivajo profil krila (to je v našem primeru oblika stranskih tub oz. reber), presek profila, če ga gledaš od spredaj (!! glavna "izboljšava" pri hellfishu) ter še druge stvari, kot so razmerje med razponom in globino profila (Aspect ratio), gladkost, itd.

Link to comment
Share on other sites

Formula je že nekak taprava sam A ni presek telesa ampak njena površina (kite area v našem primeru...)

 

http://142.26.194.131/aerodynamics1/Lift/Graphics/Lift_Equation_small.GIF

 

Drag (koeficient) se pa bolj malo spreminja (ob 10% pomanjšanju LE tube skor nič pri enakem profilu, ektremno pomanjšanje (ca. 50%) pa še nism sprobu). Kako pa Induced, Parasite drag deluje ob zmanjšanju premera tube pa ne vem.

 

Mal za branje:

http://142.26.194.131/aerodynamics1/Lift/Page2.html

http://www.av8n.com/how/htm/4forces.html

 

 

 

Dejmo se koncentrirat na sam zmaj in ne na firmo...

 

Èist tko s fizikalnega stališča bi mal pokomentiral njihove trditve: lastnosti, ki so jih navedli in jim je dokaj težko oporekati so: do 70% tanjše tube ter do 70% manjša teža. No upam, da se vsi strinjate z mano, da so to stvari, ki jih je ekstrmno enostavno preverit.

Sedaj pa poglejmo formulo za zračni upor nekega telesa:

 

F= r * A * c * v^2

 

V tej formuli pomenijo r gostoto zraka, A presek telesa gledano od spredaj, c koeficient zračnega upora in v^2 hitrost v m/s na kvadrat. Glede gostote zraka ni kaj dosti narediti, razen če se preseliš na jezero Titicaca, koeficient upora odvisen od oblike telesa in zmaji imajo že kar nekaj let zelo podobne oblike, torej tukaj tudi ni pričakovati nekega hudega napredka. Hitrost je pač hitrost, ampak tisti presek je pa zelo povezan s premerom sprednje tube, se vam ne zdi? Torej zmanjšamo presek tube za 70% in zmanjšali smo zračni upor zmaja za 70%. Prebrisano, kajne. Razlog zakaj tega niso naredili že prej je (tako Best, jaz nimam toliko podatkov, ampak se mi zdi upravičeno), da so običajni materjali prešibki, da bi vzdržali tovrstne sile - pri večjem preseku je namreč tudi večja trdnost celotnega telesa.

 

Èe se obrnem še na težo: uradni podatki kažejo na zelo zmanjšano težo zmaja pri isti velikosti. Èisto tako na palec, manjša teža pomeni, da zmaj rabi manj vetra, da sploh leti, ko pa leti igra teža v povezavi s hitrostjo samega zmaja tudi precejšno vlogo pri hitrosti zavijanja, letenja in tako dalje.

 

Aja pa še tisto o 5-8 vozlih je bilo rečeno za zmaj velikosti 25m, kar sem jaz čisto pripravljen verjeti, če lahko z "starim" zmajem iste velikosti recimo voziš pri 10 vozlih.

Link to comment
Share on other sites

Itaq da smo amaterji! :D

 

Primer gor je za Lift (vzgon) ja, za Drag je pa ista, uporabi se drug koeficient (in seveda smer delovanja na kajt).

 

Ah ne, to je povsem amatersko nabijaje...

 

gigi: hm, tista formula, če se ne motim je za vzgon, ne za upor...

Link to comment
Share on other sites

hehe, ups, društvo fizikov :lol: :lol: :lol: se opravičujem, a mogoče kdo ve, kje je predavanje o kajtanju? aha, sosednji forum, hvala. U glavnem fantje, če ma kdo navezo s Shanonom, naj zrihta test za vse forumovce in exkluzivne popuste za Slovenijo ker smo ga čist "pogruntal" in on nas ne bo finančno izčrpaval in nategvau s cenami, društvo fizikov mu bo pa nazorno razložilo študijo njegovga novga zmaja :!: Hellfish hočmo pa vsi :wink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...