trajko Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Imam problem, ki ga nikakor ne morem rešiti. Kupil sem Ocean rodeo in sicer model Bronco 12m. Po začetnih težavah s dolžinami vrvic (kite je komajda o bračal) je kite končno vzletel in postal dokaj dobro vodljiv. Ampak vse skupaj se vedno ne deluje tako kot je treba, ne glede kako se igram z dolžinami vrvic. Problem nastene, ko hočem, da kite spremeni smer. Takrat ga vedno sili na nos in izgubljam kontrolo. Vse skupaj postane še bolj kritično, če ga obrnem z barom potegnjenim čisti do sebe (max power). Stvar rešujem tako, da bar spustim (de-power), s telesom naredim nekaj hitrih korakov nazaj, tako da se sprednji 2 vrvici napneta ter kite potegneta proti normalnemu položaju in sprememba smeri nekako uspe. Ampak to ni to. Prosil bi, da mi tisti, ki stvar obvladate in ste morda že imeli podobne težave, pomagate. Vesel bom vsakega nasveta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr.lojz Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Ne vem ce nisi ti strikov zamesal, spredni zad in obratno!Daj se enkrat od zacetka. Kjat moras imet pod kontroloskoz enakomerno silo in napete strike! Padanje na nosje vec vzrokov ne samo trim!@Gigi tole je na vasem koncu dajte spedenat!Tekst bo predolg ce se razpisem!dr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iztnem Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Pomoje premalo vetra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trajko Posted May 18, 2007 Author Share Posted May 18, 2007 @Dr. Lojz.....prosim za malo kredita.....štriki so zvezani tako kot je treba. @Izitem.....za primerjavo vedno zraven vzamem še takoona 12-ko in mi leti brez težav. V istem vetru Bronco pada na nos. V močnem vetru (1.maj smo bili v Medulinu) se z Broncotom sploh nisem mogel peljat kajti kajt je padal na nos. Nismo ugotovili napake...verjemi, da smo se trudili ampak verjetno znanja še ni dovolj. S takoonom sem vozil brez težav.Glede na to, da si bivši lastnik, imaš izkušnje z kajtom.....bi te prosil za pomoč. Upam, da boš še kaj odpisal...lahko se tudi čujema, če ti je prav. Hvala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tefff Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Imam isti kite in 12ka definitivno ni pocasna. Poglej na strani od OC imas pdf ki ti lepo razlozi kako si uredit dolzine: http://oceanrodeo.com/pdf/PunchOutBarManual_2005.pdf (na hitro: max depover + bar k sebi=striki so enako dolgi) strikov in jih tudi redno kontroliraj. + poglej da ne bos imel 5ti strik krajsi kot ostale. Moja iskusnja:Na travniku kot zacetnik sem veckrat slisal tisti znani POK in tud prav smesno je ko opazujes kite hitro spoznas kdaj se bo to zgodilo. V malem vetru ko leti pocasi pazi , da bos imel en strik vedno napet. Z zadnjimi ga tako lahko slalomiras nad glavo v sapici in to pride zelo prav ce npr na vodi za kako minuti veter ugasne. Tako kite pade sele ko ni nic vetra.Bodi pa pozoren da ti ne pobegne cez glavo: Takrat zategni zadnja strika Pa se to: Ko kite ne leti, pada, leze v okno,...PRIMI SPREDNJE STRIKE IN JIH NAPNI! (kar pri baru, se najbols kr tam ko mas punch-out). Lah tud veckrat potegnes, potem ko ves kaj delas ti pride to v kri. (Na travniku se da tect levo desno in takoj napnes strike,...) Pa brez zamere ce sem naklobasal vse kar ti je ze dolgo jasno.LP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damjan Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Skoraj ziher prekratki prvi striki. Precej prekratki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr.lojz Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Pomoje premalo vetra.Tudi............Avtostabilno zadevo imamo samo eno PL od Arc-a do Venomov itd.Vse ostalo je potrebno aktivno leteti, v kolikor hitrost vetra ne dosegaminimane potrebne kajtove hitrosti, da je dosezen vzgon/lift vecji kot je tezaa kajta!Vzgonski koeficient narasca z hitrostjo, torej ce bo kajt v gibanju /minimalnem/ bo letel/lebdel tudi v mansem vetru!Tisti ki ste sli skoz moje roke ze veste o cemu je stvar, gre za obcutek letenja kajta, 100x sem vam to ponavljal, zato prenesite to znanje naprej ali ga pridite obnovit!dr.Lojz PSO aerodinamiki tukaj nebi, je prevelik zalogaj za tole osnovno solo /Je tako @Gigi// te izpite lahko pridete polagat dr. na koncu srednje sole alli na faksu! PS2Malce razocaran, da vse generacije novodobnih kajtarjev ne premorejo enega pisocega osebka/ali vec, za vse te osnovne razlage, pisemo odgovarjamo pa starine z skoraj desetletjem iskkusenj v kajtanju! Sram vas bodi mularija! /tole je blo valda misljeno pozitivno, itaq, ejga ;-) // Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr.lojz Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Vzamem mal nazaj,ste ze uletel, bravo ;-)dr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Dej povej kako kontroliras dolzino strikov? Kje imas chicken loop, ko jih kontroliras?S kajtom sigurno ni nic narobe. Leti pa boljse ce so sprednji za kak centimeter krajsi od zadnjih. Samo to resis z depover strapom. Naj bo zategnjen za kak centimeter, drugace pa morajo bit striki enako dolgi. Lp Samo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iztnem Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Trajko, res ne vem kaj bi lahko bilo še narobe, glede na to, da je meni kajt letel popolnoma normalno in brez nikakršnih problemov. Če si kaj po naših koncih se oglasi, da pogledam v čemu je problem. Edino tako ti lahko pomagam, vse ostalo je samo filozofiranje, glede na situacijo, zopet ponavljam meni kajt brezhibno letel in mi ni padal na nos. Mogoče poskusi vzet 5 elemetnt iz funkcije in bož videl, če je mogoče 5 element preveč zategnjen. LP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trajko Posted May 18, 2007 Author Share Posted May 18, 2007 Bom probal brez pete linije. Sam dvomim, da bo to rešilo problem, kajti med vožnjo ni napeta in je dolga dovolj. 99% sem, daje problem z štriki in mojemu (ne)znanju. Upam, da Gigi-ja kej v Levcu srečam....bi znal rešit problem. Fantje hvala za pomoč. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iztnem Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Trajko, kot sem ti rekel, če hodiš kaj mimo me pokliči, da stvar rešiva. LP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Se vsem ostalim zacetnikom v vednost:dolzino strikov je treba preverit vedno, ce kajt vrzes na safety, ker se ti strik, ki je pripet na safety malo raztegne. Tudi ce vozis v mocnem vetru in ti kaj nekajkrat pade v vodo je potem dobro pogledat dolzino. Jaz jih po vsakem tretjem-cetrtem kajtanju pregledam in nastimam.Fantje, ce tega ne pocnete kajt ne leti kakor mora. Upam da veste kako se pogleda dolzina.. Lp Samo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gigi Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Živjo, če maš dolžine štikov porihtane, pol je skor verjetno premalo vetra ali zjeban, refulast veter. OR pa Takoon se verjetno precej razlikujeta - Takoon ti verjetno ne zleze kr tko čez zenit oz. ti prej backstalla... Možno je da so prednje/zadnje dolžine štrikov mal "zjebane"... možno da zadnje predolge. Depower strap uštimaj na max power, bar porin v slabem vetru k sebi, pa ti mora kajt backstalat iz zenita in ne nose dajvat... :) Glede Levca je pa tko tko - če bo kej čez vikend potegl - kasneje težko - zna se nardit da neki cajta nam mogu pridit (kmal bo naraščaj v faaaaamiiiiiiliji... :D ). Bom probal brez pete linije. Sam dvomim, da bo to rešilo problem, kajti med vožnjo ni napeta in je dolga dovolj. 99% sem, daje problem z štriki in mojemu (ne)znanju. Upam, da Gigi-ja kej v Levcu srečam....bi znal rešit problem. Fantje hvala za pomoč. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr.lojz Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 - kasneje težko - zna se nardit da neki cajta nam mogu pridit (kmal bo naraščaj v faaaaamiiiiiiliji... :D ) Cak cak,kaksen narascaj a zasit in napihnjen, kolk bo velik?Al si unga mislu, dober prvi start zelim,javi nam kako je startal/la na novo v svet!dr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gigi Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Èe bo sreča oboje!!! :) 11m2 in 50cm... Upam sam da 50 cmetrsk še mal počaka - vsaj kak tedn! :);) Javim pa vedno! - kasneje težko - zna se nardit da neki cajta nam mogu pridit (kmal bo naraščaj v faaaaamiiiiiiliji... :D ) Cak cak,kaksen narascaj a zasit in napihnjen, kolk bo velik?Al si unga mislu, dober prvi start zelim,javi nam kako je startal/la na novo v svet!dr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.