Guest Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Za varno kajtanje in v izogib incidentom je potrebnega relativno veliko prostora. Povdarek je na veliko (in ne po kakšnih surfaških kriterijih, kjer je jambor relativno kratek). Zaradi porasta kajterske populacije je pa placa itak zmeraj premalo. Tudi če bi bil sam na spotu! V potrditev le to, da sta bili danes s kajti ozaljšani dve drevesi. In če pade kakšna sušica mi je mal vseeno, če so pa na vodi srečanja je pa mal drugač... In poleg ostalega bo prav, da bo za vsak resen incident moral past karton piva, ki se ga bo z razlago potalal na spotu. Vse se začne in konča pri poznavanju in upoštevanju pravil! Zakaj smo pa dons do sedmih komarje futral bo pa mogoče J. Buča napisal. Pa da vidmo kdo bo prvi pir potalal... lp x ps drugač super dan v fsl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr.lojz Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Enako super /beri na full/ dan v Grado,piva ne bo ker incidentov nismo povzrocali,Vsaj ekipa starih kozlov ne in okrnjena druscina Sportpointa!Na vodi nastetih 31kajtov, max. v enem susu, res je da ima Gradovec placa, v plus steje da smo imali sreco z plimo,cel dan vode vec kot zadost, na ven in na gor prot FSL!O yes nazigal do max. izmerjenih 36knt Se strinjam z X-om da se ne pretirava, iz spostovanja do sporta in ostalih udelezencev, zato uzivajte sport v mejah svojih zmoznosti,za vasdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Magico Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Placa je za vse dost, tudi v fsl. Zmanjka ga, če se vsi nagužvamo v eni liniji in se pol dogajajo bližnja srečanja. Èe naorcaš 50 m gor, teh problemov ni... Se vidmo jutre, upajmo, da bo spet en tak orto dan. In da bo pihalo za 11ke:( LP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uros Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Incidente sem spremljal, k sreči kot opazovalec. Sam sem tudi začetnik in se zato poizkušam izogibati gužvi. Včasih pa je to težko, ker imaš preveč opravka sam s sabo. V takih primerih padalo nad glavo pa čakat, da napad mine.No, pustmo to. A mi lahko kdo razloži pravila prednosti? Kdo mora vzdigniti padalo, kdo zaviti z vetrom in podobno. Pri jadranju mislim, da imajo neka pravila, kako je s kajtanjem? Ali je tako, da tisti, ki je višje z vetrom vzdigne padalo, drugi pa gre malo v smeri vetra?? Tako vsaj jaz rešujem zadeve, upam, da jih prav, drugače pa povejte, če ne... A ja varnostna razdalja pa itak in ne tako kot na avtocesti (3 cm). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tadej Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 uroš, če mam pravega v mislih (naish x3) si že ok fural. umikal si se ok, sicer pa začetnikom mal prizanešeno okoli tega in se ostali raje umaknejo. pač bolje za oba, ..začetnika da se ukvarja le s sabo, in pa ostale da njega ne motijo. v fsl nisem še nikdar imel problema s srečavanjem in gužvo, če ne pa potegnemo višje in se zabavamo. no ja če kdo skoči čez mene in štrike pa vem da bo šlo čez (guzo guzo ;) ) je pa le atrakcija in zabava... no okol incidenta al karkol to že blo...pa vemo kaka so pravila furanja...če nekdo za tabo fura, un spredaj nima kaj kajta dajat više, kaj šele skakati. če kriza pa naj downloop obrne tisti spreaj in fura dalje v drugo smer. je pa res da mal zoprno ko en 5 metrov za tabo, ko ne moreš nič, le čakaš lahko kdaj se bo spolnu obrnit...oz kot reku obrni downloop. videl nisem kreša, sem pa poskušal vsaj pri reševanju in pobiral dile... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gigi Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Obstajajo dobro napisana pravila srečanja, malo posearčaj po guglu pa bo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 ok, za vse ki so prej začel furat predno so teorijo in pravila vsaj povohal pa tud za tiste, ki že tolk obvladajo, da mislijo da za njih pravila ne veljajo več pripnem še enkrat link: http://www.kitesurfingschool.org/rules.htm @ J. BučaRules Summary # All common sense, traditional flat water and wave sailing rules should be applied to kitesurfers. #! If the kitesurfer is upwind, the distance to be kept clear is dependent on the highest point of the downwind water-craft (as described in the table above). # If a kitesurfer is not upwind, the distance to be kept clear is the rule-of-thumb two-hull-length distance. # When two kitesurfers approaching each other, the upwind kitesurfer should fly the kite high, the downwind kitesurfer should fly the kite low and a minimum clearing distance of 7.5 m. # Without the presence of large boats, the minimum clearing distance is about 15 m. This is about 2.5 times the rule-of-thumb clearing distance of 6 m for windsurfers. This would allow up to 40 kitesurfers in the same space that normally accommodates 100 windsurfers. #! A kitesurfer should only jump there is no obstacle within the 1.5 line length (40 m) radius semi-circle down wind @urosče je gužva in slab veter je še zmeraj bolj da si z zmajem dolgo v zenitu in povzročaš slabo voljo pri vseh v liniji kot, da prideš v neobljadljivo situacijo ali da vanjo potegneš še koga druzga. je pa priporočljivo, da se v taki situaciji pospraviš lepo downwind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 no okol incidenta al karkol to že blo...pa vemo kaka so pravila furanja...če nekdo za tabo fura, un spredaj nima kaj kajta dajat više, kaj šele skakati. če kriza pa naj downloop obrne tisti spreaj in fura dalje v drugo smer. je pa res da mal zoprno ko en 5 metrov za tabo, ko ne moreš nič, le čakaš lahko kdaj se bo spolnu obrnit...oz kot reku obrni downloop. videl nisem kreša, sem pa poskušal vsaj pri reševanju in pobiral dile... ted, za tebe bom posebej prilepil samo delček tistka kar sem juriju povedal, torej ker ne gre za vožnjo eden proti drugemu: #! If the kitesurfer is upwind, the distance to be kept clear is dependent on the highest point of the downwind water-craft (as described in the table above). pa še tole: po moji logiki gledaš nazaj predno obračaš da ne snameš koga v downwindu ne pa da iščeš koga, ki se ti je prilepil za rit par metrov v upwindu če se motim naj me kdo prepriča drukač, jaz bom imel pa pivo naslednjič s sabo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Obstajajo dobro napisana pravila srečanja, malo posearčaj po guglu pa bo! samo pojasnilo, da tehnično ni šlo zasrečanje ampak vožjo v isto smer s skokom downwind kiterja. za skakajočega velja: A kitesurfer should only jump there is no obstacle within the 1.5 line length (40 m) radius semi-circle down wind za tistega upvwind sem pa že tedu pisal. lp x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitemen Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Obstajajo dobro napisana pravila srečanja, malo posearčaj po guglu pa bo! samo pojasnilo, da tehnično ni šlo zasrečanje ampak vožjo v isto smer s skokom downwind kiterja. za skakajočega velja: A kitesurfer should only jump there is no obstacle within the 1.5 line length (40 m) radius semi-circle down wind za tistega upvwind sem pa že tedu pisal. lp x že že sam če zadaneš unga k je upwind pa tud ne vem...ti skočiš v eno stran kite gre pa v drugo ne vem kdo je tuki kapitan kite al ti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damjan Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Mene pa nekaj drugega zanima: se je kdo ze kdaj vprasal, zakaj se "zaletavajo" kot po pravilu eni in isti akterji? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitemen Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Mene pa nekaj drugega zanima: se je kdo ze kdaj vprasal, zakaj se "zaletavajo" kot po pravilu eni in isti akterji? dogaja se tudi najbolšim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polonca Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 dogaja se tudi najbolšim smo vidl ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gigi Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 evo IKO pravil lepo s slikcami, jasno http://www.ikointl.com/priority_rules.php?menu_id=2 Tud men se je že kr dogajalo s pravili (Italjančki k furajo/skačejo na LSC ob obali k greš glih not, zapleti s kajti itd... večinoma ne po moji krivdi... ) Velja si prebrati 10x! :wink: :wink: Zelena - GO, Rdeča NO GO! The outgoing rider has right of way over the incoming riderhttp://www.ikointl.com/images/priority1.gif When two riders convergehttp://www.ikointl.com/images/priority2.gif The rider going faster than another in the same direction must give way to the slowest riderhttp://www.ikointl.com/images/priority3.gif A rider must have a clear safety zone of 50m downwind because he moves downwind when he jumpshttp://www.ikointl.com/images/priority6.gif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 pri iko pojmovanju je po moji pameti par kontraverznih trditev. k tretji slikci mogoče celoten komentar z bistvenim povdarkom: The rider going faster than another in the same direction must give way to the slowest rider: the one going faster is the one who has a global vision of the situation since he arrives from behind. in ne glede na to da je tud cona kontrole za skakajočega nekolk drugač postavljena v obeh tolmačenjih še vedno ostane "mrtvi kot" - tam naj ne bi bilo nobenga!!!- vsaj 90 stopinj s simetralo v kontra smeri od lastnega kajta! in tko kot večina moške populacije ne mara, da jih od kolega peče rit (.....s štrikom pri aljažu seveda!!!! :wink: ) lahko isto trditev uporabmo tud na vodi... al kaj? lp x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterkoman Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 izogibajte se na daleč. tudi meni ni všeč, če mi nekdo za ritjo vozi al pa me k obali zapira, sam kaj češ. počakaš naslednjo špuro. btw. jaz še vedno ne vem, kaj se je dejansko zgodilo, kdo je komu skočil v štrike? peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tadej Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 da se komu ne zamerim, bom raje le bral tole, ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr.lojz Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 (.....s štrikom pri aljažu seveda!!!! :wink: ) lahko isto trditev uporabmo tud na vodi... al kaj?lp x To ja kajterski krst je treba uvest, pa ne s strikom z barom po zadnji plati, to lahko velja enako kot Iko licenca!Tud jaz sem jih fasal pri Aljazu, ni mi zal.........YES YES YES@xman ta je za taboljso tednadr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gigi Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 hja ne bi se rad kregu, ampak kolkor sem jaz razbral iz tvojih postov sta oba naredila napako. Ti ker si furu preblizu za njim in on k ni upoštaval minimalnih razdalj pri skoku. Boljše pa je da so vsaj neka pravila a ne? Èe jih ne bi blo bi lahko blo še več takšnih in drugačnih srečanj... Mislim pa da smo slovenci kar OK glede srečanj na vodi. M2C pri iko pojmovanju je po moji pameti par kontraverznih trditev. k tretji slikci mogoče celoten komentar z bistvenim povdarkom: The rider going faster than another in the same direction must give way to the slowest rider: the one going faster is the one who has a global vision of the situation since he arrives from behind. in ne glede na to da je tud cona kontrole za skakajočega nekolk drugač postavljena v obeh tolmačenjih še vedno ostane "mrtvi kot" - tam naj ne bi bilo nobenga!!!- vsaj 90 stopinj s simetralo v kontra smeri od lastnega kajta! in tko kot večina moške populacije ne mara, da jih od kolega peče rit (.....s štrikom pri aljažu seveda!!!! :wink: ) lahko isto trditev uporabmo tud na vodi... al kaj? lp x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joco Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 Kak komplicirate s temi tujimi posti!Vedno in povsod velja pravilo DESNEGA.DESNA ROKA SPREDAJ IMA PREDNOSTlp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iztnem Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 No, joco je lepo napisal, če komu ni popolnoma jasno, tisti ki ima veter v desno ramo-roko ima prednost, se pravi, da orca v veter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gormla Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 In če gresta obadva v isto smer ima kdo prednost, tisti ki je zgoraj ali tisti ki je spodaj? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandib Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 DA SE SLOVENSKA KAJT SCENA NAUÈI PRAVILNEGA OBNAŠANJA NA VODI Tukaj je link, ki govori o teh pravilih; http://www.morsko-prase.hr/2006/index.php?option=com_content&task=view&id=50&Itemid=34 Pa še slovenska stran, ki tudi natančno prikazuje te pravila; www.slosurf.com/prirocnik/pravila_voznje.asp Držimo se jih, pa ne bo problemov (to velja že mnogo mnogo let na vseh morjih) ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gigi Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 @joco desna roka je samo en del pravil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tadej Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 kaj pa če se peljem v switch :D he pol mam v obe strani prednost... u blinda pa ne vem več...se že zafecljam... hehe :wink: joke!!! še zmeri smo se zmenili....pokal pri meni še ni..razn LSC-tam v zakup vzamem, tam je to standard heeh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.